en | hu | ru | bg | ro | tr FacebookTwitterGoogle+LinkedInYouTubeInstagram
+36 1 456 7200
AKTUÁLIS HÍREK

Jelentkezés ingyenes konzultációra
Feliratkozás hírlevélre
Visszahívás kérése
Letölthető brosúrák
Brosúra rendelés
Hírleveleink
5 Perc Offshore
Miért a LAVECO?
Hogyan rendeljen offshore céget?
Aktuális hírek
Valuta árfolyam: USD/1 egység
2017.08.22
HUF 0.0039
GBP 1.2879
CHF 1.0351
RUB 0.0169
HKD 0.1278
JPY 0.0092
CNY 0.1499
CAD 0.7939
AUD 0.793
BRL 0.3175
EUR 1.1761

Egyéb szolgáltatások

TITKÁRI SZOLGÁLTATÁSOK

Szolgáltatások (Alapszolgáltatások)*
Díjak
USA - Dover
Levélcím biztosítás
240 USD / év

Osztott vonal (Tel+Fax, 2 vonal)

360 USD

Saját vonal (Tel+Fax, 2 vonal)

-
Letét**
200 USD
   
UK - London
Levélcím biztosítás
110 GBP / év

Osztott vonal (Tel+Fax, 2 vonal)

160 GBP /  hó + 1 GBP üzenetek és küldemények továbbítási díja

Saját vonal (Tel+Fax, 2 vonal)

n/a
Letét**
300 GBP
   
Magyarország - Budapest
Levélcím biztosítás
240 EUR / év

Osztott vonal (Tel+Fax, 2 vonal)

480 EUR

Saját vonal (Tel+Fax, 2 vonal)

960 EUR
Letét**
200 EUR
   
Ciprus - Larnaca
Levélcím biztosítás
240 EUR / év

Osztott vonal (Tel+Fax, 2 vonal)

360 EUR

Saját vonal (Tel+Fax, 2 vonal)

960 EUR

Letét**

200 EUR

 

* Az alapszolgáltatás biztosítása csak a szolgáltatás alapdíját foglalja magába. Az itt feltüntetett összegek nem tartalmazzák a levelek, faxok, telefon üzenetek továbbításával kapcsolatos díjakat.


** A letét oszlopban feltüntetett összegek az üzenetek és küldemények továbbítási díjainak fedezésére szolgálnak. A fel nem használt díjak a szolgáltatás befejeztével a megrendelő részére visszatérítésre kerülnek.

SzolgáltatásEurópábólAmerikából
Levéltovábbítás Postaköltség + 25% Postaköltség + 25%
Faxtovábbítás 3.5 EUR / lap 4.5 USD /lap
Telefonüzenet átadás 9.5 EUR / üzenet 9.5 USD / üzenet
Gyorspostai szolgáltatások Gyorsposta díja + 25% Gyorsposta díja + 25%

 

A LAVECO LTD. ügyfelei részére telefon/fax/mail szolgáltatást biztosít, mely a következőket foglalja magában:

  • a bejegyzett cég a bejegyzés helyszínén és/vagy más országban is rendelkezhet postai címmel, telefon- és faxszámmal,
  • a cég részére érkező küldemények fogadása, tárolása és továbbítása.

Ügyfeleink e szolgáltatás igénybevételénél számíthatnak cégünk diszkréciójára, a küldemények pontos és gyors továbbítására, ügyfeleink utasításának a betartására.

A szolgáltatás megrendelésekor a titkári szolgáltatás megrendelőlapot kérjük kitölteni, s azt irodáinkba eljuttatni. Ezután kerül sor a szolgáltatási díj befizetésére.

MILYEN ESETEKBEN LEHET ELŐNYÖS/SZÜKSÉGES A TITKÁRI SZOLGÁLTATÁSOK IGÉNYBEVÉTELE?

Presztízs szempontok érvényesítése: Az offshore cégek általában különböző országokban folytatnak üzleti tevékenységet, melyhez elengedhetetlen, hogy megfelelő tekintéllyel rendelkezzenek. Nyilvánvalóan más megítélés alá esik egy cég, amely egy nagy európai vagy amerikai városban rendelkezik irodával (címmel, telefon- és faxszámmal) mint egy hasonló, távoli szigeten címmel rendelkező cég.

Egy Amerikában vagy Európában irodával rendelkező cég esetében nehezen eldönthető, hogy hol is van bejegyezve, s ez hasznos lehet nemzetközi tekintélyének kiépítésében.

Biztonsági megfontolásokA titkári szolgáltatás hasznos lehet ügyfeleink részére, hiszen egyes országokban a postaszolgálat rendkívül lassan és pontatlanul dolgozik, a küldemények (szerződések, bankszámlakivonatok) elveszhetnek, illetéktelen kezekbe kerülhetnek, nagy kárt okozva ezzel a tulajdonosoknak. Célszerűbb ebben az esetben igénybe venni a titkári szolgáltatások keretében azt a megoldást, amikor előre meghatározott időközönként gyorspostai úton kerülnek továbbításra a dokumentumok.

Elengedhetetlen lehet e szolgáltatásunk azon országok lakói részére, ahol az offshore cégek használatát szigorúan ellenőrzik, működésüket korlátozzák, esetleg tiltják. A cím, telefon- és faxszám segítségével a szerződések, számlák továbbíthatók anélkül, hogy a cég valódi bejegyzési helye felkeltené az adóhatóságok figyelmét.

HOGYAN MŰKÖDNEK A TITKÁRI SZOLGÁLTATÁSOK?

Levél és küldeménytovábbítás: A cég (ügyfeleink) részére érkező küldeményeket megőrizzük, vagy a megrendelő utasításai alapján továbbítjuk azokat normál postai úton, ajánlott küldeményként vagy gyorsposta UPS, DHL stb. segítségével.

Faxtovábbítás: A faxon érkező küldeményeket ugyancsak megőrizzük, vagy átfaxoljuk a megrendelő által megadott faxszámra.

Üzenettovábbítás: Amennyiben az ügyfelet vagy cégét a megadott számon keresik, cégünk képviselője fogadja a hívást, a cég nevében átveszi az üzenetet, majd továbbítja annak a személynek, akinek az üzenet szól.

MILYEN DÍJAK MERÜLNEK FEL A TITKÁRI SZOLGÁLTATÁSOK IGÉNYBEVÉTELÉNÉL?

Fontosnak tartjuk hangsúlyozni, hogy ez egy kiegészítő szolgáltatás, melynek igénybevétele nem kötelező, ugyanakkor elérhető minden új és régi ügyfelünk számára.

A titkári szolgáltatásokkal kapcsolatos díjakat két nagy csoportra oszthatjuk:

Fix költségek: ezalatt a cím, telefon- és faxvonal díját értjük, mely a megrendelőlapon feltüntetett független, meghatározott időközönként (félév, év, stb) felmerülő díjtétel.

Változó költségek: az üzenetek, küldemények (levél, fax, telefon) továbbításával kapcsolatos díjak.

Top